Saturday, February 12, 2011

saya sayang die..serius xTIPU..!!

bila hati mula bicara
segalanya berjalan seperti taufan melanda



Assalamualaikum..
hehe..haa terkejut..??nak kata tot sedang alami satu masalah besar ke sampai taufan tu..?








Jawapannya:
TIDAK..!
















bagi tot semua orang takkan lekang dari masalah
bagaikan masalah tu peneman sejati kehidupan mereka
sweet kn masalah..?  :p












tapi kali ni tot nk btau...YES I'M the happiest girl in the world..!no no xde orang lain..tot sorang je..kekeke..  :p
ermm tapi dalam kebahagiaan yg tot kecapi sekarang, ada masalah besar yg perlu diselesaikan..


BERHENTI
atau
TIDAK..
??












Jawapannya bakal menyusul kemudian hari..
tot masih dalam pemikiran tentang hal ni..
penat..letih..xlarat..buntu..












tapi boolat sentiasa memberi kata2 semangat..fikir mana baik dan buruk..jika itu adalah keputusan tot, dia menghormatinya sebab die tau kenapa tot wat keputusan macam tu..tu yg tot sayang lebih..  :)
hihi..yg penting, tot nk bincang keputusan ni dengan family..serius tot sayang giler kt die..!oopss..bukan itu yg tot nak btau..tot nk btau, tot da xlarat..otak da tepu..boleh tak tot nak berehat seketika..??






masih menantikan jawapan itu..
wasalam..





















he's the one yg banyak bersabar ngan tot
selain family tercinta..  :)
p/s: xsalah kan letak gambar sesiapa pun..?
its mine..hehe..  :)

4 comments:

nunama said...

waaah! macam besar je keputusan yg perlu diambil? semoga Cik Tot dan orang yg terlibat semasa, sedang dan selepas membuat keputusan itu, berjaya mencari suatu solusi yg baik dan hebat. InsyaAllah. hehe. :)

Aja aja fighting!!! (^_^)

NICK IRFAN said...

huh! ape2punn smoga tot dgn bf ke jinjang pelamin! amin... :)

tot tot kecik said...

nunama:

terima kasih nunama..huhu tot sekarang dalam dilema.. :(

tot tot kecik said...

nick irfan:

waah ke situ pulak nick ye..?
pape pn terima kasih bbyk..amiin.. :)