Thursday, February 24, 2011

apa pendapat korunk..?

nampak x yg atas tu..?
sebelum ni xde kan..?
ni yg tot nk tya pendapat korunk semua yg perasan perubahan baru ni..
alhamdulillah setelah beberapa editan dan fasa2 perubahan header baru ni
akhirnye tot pilih yg ni..
simple je..asalkan blog ni xkosong takde kepala..haha..









lengkap dari segi apa yg tot ingin sampaikan dari header ni..
terutama sekali bahagian ini..

















gambar tangan sedang menulis..gambar bukan dari pakcik google..hehe..
sedang menulis menggambarkan blog ini menghasilkan segala penulisan tot..
walaupun hanya menaip, tapi semuanya adalah hasil dr tangan tot sendiri..










ini adalah tag atau pegangan atau lebih senang difahami
ia adalah sebuah kata2
lahir dari pemikiran tot menggambarkan diri dan bagaimana tot seadanya
hakcipta terpelihara, tolonglah jangan sesiapa ambil tag ni..huhu..   :'(







memandangkan blog ini adalah hak sepenuhnya tot sendiri di mana tot sering menceritakan kisah2 hidup tot sendiri, mungkin juga informasi2 yg berguna..dan paling utama penulisnye adalah tot..hehe..


jadi ape salahnya letak gambar besar2..ye dak..?
time2 ni la kite nk interframe kn..hihi..
tot pilih gambar ni sebab ia melambangkan kejayaan yg paling berharga tot pernah kecapi setakat ni..
graduan UiTM Seri Iskandar, Perak dalam jurusan diploma sains komputer..
alhamdulillah..














yg terakhir sekali ialah
wajah-wajah kesayangan dalam hidup tot
mereka terdiri daripada :
gambar bulat besar = mama dan abah
gambar bulat perempuan cilik di bawah = adik bongsu
gambar lelaki konon2 hot di bahagian tengah2 = adik kedua
gambar bulat kecil dekat bahagian atas = boolat










sekian kisah2 berkaitan header baru untuk blog My mEssY wOrLd..
harap korunk semua yg terbaca, tersinggah..semualah..
berikan sedikit pendapat..
xkisah la komen membina ke..komen menjatuh ke..
tot xkisah..itu pandangan korunk..
letak jela ye..terima kasih..
wasalam..   :)

12 comments:

Cik Kyla said...

lawa blog dayah :D
cantik header atas tu :D

tot tot kecik said...

cik kyla:

waah cik kyla kite..rinduu.. :)

terima kasih di ats komen..hehe.. :p

Qamarul said...

aku pun nak header camnie gak.. tapi tak reti wat.. haha

tot tot kecik said...

qamarul:

nak ke..?
meh nk tolong buatkan.. :)

NICK IRFAN said...

cantik2 tetiba rasa jeles plak yela blog sy header biasa2 jer.. sob2..

tot tot kecik said...

nick irfan:

terima kasih nick..
eh jgn jeles..nk tot buatkan..?

boleh je.. :)

oya said...

cantik la....

tot tot kecik said...

oya:

terima kasih oya.. :)

cikpepel said...

adikkkkkzz.... da konvo ye...tahniah...da lama tak menyinggah mana2..hehe

nunama said...

header yg meaningful. :)

it's yours. (n_n)

tot tot kecik said...

cikpepel:

hehe terima kasih kak..sy konvo tahun lepas.. :)

tot tot kecik said...

nunama:

terima kasih nunama..setiap header tu melambangkan seseorang blogger tu.. :)