Wednesday, July 24, 2013

Day 1: 30 DAY CHALLENGE. HERE WE GO.

Assalamualaikum..
berdasarkan dari entri ini 30 Day Challenge Here We Go ...

Day 1: Your current  relationship, if single discuss how single life is.

Untuk pengetahuan semua, Alhamdulillah tot sudah bertukar status dari bujang kepada belum bernikah..hehe di antara tu la..cuba fahamkan..insyaAllah ada jodoh kami akan disatukan, takkan lari gunung dikejar takkan goyah jika dijodohkan. Amiin mudah-mudahan..

tapi takde banyak beza pn dengan kehidupan single sbb boolat takde di sisi..cuma kami sering berhubung melalui teknologi, samada mesej atau call..tapi boolat sgt2 sibuk dan kami jarang call cuma sesekali mesej utk bertanya khabar..sekarang pn boolat berada di Pahang atas urusan kerja..rindu tu kadang2 timbul jugak tp kami cuba sedaya upaya utk jarang bertemu sehingga la hari itu tiba..

ada juga org kata dgn status ini akan banyak timbulnya dugaan..maklumlah, pasangan bakal membina masjid..perkara baik kn? kalau perkara baik, apa yg selalu mengganggu? harap semua faham, jadi kami berdua berusaha utk menangani segala ujian dgn tenang dan tabah..bak kata org jangan cepat melatah..

di sini tot ingin mengambil kesempatan utk mengucapkan berbanyak terima kasih kepada kedua ibu bapa kami kerana meredhai hubungan kami..Alhamdulillah..semoga dengan restu kedua ibu bapa kami, kami akan disatukan dan dapat membina sebuah keluarga baru..terima kasih mama abah..juga pakcik dan makcik..

takde banyak mende leh citer pasal ktorunk sbb tak best pn..plus segan..hehe..gambar pn takde..takpe la..bila da kawen nnt nak post gmbr byk2 kt sini..hihihi..

sekian wasalam..

2 comments:

nich said...

tot !!! alhamdulillah.. congrats dear finally da jumpa calon.. saya doakan moga jodoh panjang hingga ke syurga.. aamiin ya rabb...

tot tot kecik said...

neeqqq!!!

Alhamdulillah..fasa pertama da berlalu...

xsabarnye nk jd cm awk.. =)