Friday, November 12, 2010

seharian bersama ♥♥♥ :p

Assalamualaikum...
hari ni tot rasa nak cerita pasal semalam 10-11-10...kenapa dengan semalam..??jom tengok gambar je..nak..?kali ni nak letak gambar2 orang yg berada lam hati tot selama ni..  :) xpe kn..? Mintak maaf bukan nak menunjuk..cume utk tatapan si die yg kini berjauhan ngan tot..  :'(
mesti rindu teramat kat die lepas ni..huhu...











dalam terowong nak pegi AQUARIA KLCC..



hehe masuk da..
masa kt entrance, kene amek gambar dulu utk display kt AQUARIA..
tapi tot terlupe nak mintak orang tu amek gune kamera fon kecik tot..
huhu..
jadi kite tengok ni jela..  :)



cube tengok die..cool je kn..?
dalam bekas kt sebelah tu lebih kuang cam cicak..
pe ntah nama die..



okey bergambar lagi..
belakang tu ade ikan banyak..
tp xnampak la pulak..
huhu..


masa ni dalam terowong yg ikan lalu2 berenang kt atas kite je
hehe ketakutan la tu..  :p



ni kt taman depan KLCC..
abes da gambar dalam AQUARIA..
sebenarnya banyak lagi tapi xleh upload banyak2..
tot je boleh tgk gmbr byk2 tu..ekekeke...












Akhir sekali..tot nak luahkan rasa bersyukur sangat2 segala yg dirancang berjalan dengan lancar hari tu..dapat jugak tot bawak die jalan2 area KL ni..lepas ni mesti susah da kitorunk nak jumpe cmni lagi..die da abes belajar..tot je terkedek2 belajar lagi..huhu..die kene pulang ke kg halaman..orang mane..??hehe itu rahsia..nak bagitau ni..







miss miss miss u so much
love love love
u more honey..!!!


 special for you:
terima kasih banyak2 sudi jalan2 ngan mcuk hari tu
terima kasih jugak sebab buat mcuk epy sgt2
best memory bile xberhenti gelak kt taman tu
huhu sakit perut asik gelak je..  :D
tapi pape pun
mcuk sayang abg
lepas ni jaga diri leklok tau
xmo nakal2 ok



with love,
cikTOT

18 comments:

f_aRa_aINa989 said...

syoknya g ctu...x pernah pegi lg..huhu

mahira oya said...

sweetnya

tot tot kecik said...

f_aRa_aIna989:
mmg best..rugi xpegi..klu nk pegi kn pegi wktu petag2..byk show bg mkn kt sume binatg2 kt situ.. =)

tot tot kecik said...

mahira oya:

hihi thanx.. :)

Cikbelog said...

wah sonoknye pi date! hehe

tot tot kecik said...

Cikbelog:

hehe bestla..bkn slalu..pasni xleh daa... :(

Amy Syaquena said...

salam...

sweetnya teringat pulak zaman bercinta dulu he3.. hargai setiap saat yang indah itu ok..

tot tot kecik said...

Amy Syaquena:


wasalam..

hee terima kasih..insyaAllah sy akn hargai saat2 ni hingga ke akhirnye.. :)

maCy said...

ewah2 :)

tot tot kecik said...

maCy:

hihi... :p

sekamar rindu said...

wah..bestkan..kuar ngn org tersayang,,:)

Darkbatman said...

haha.. sweet kapel..same padan...mane gambar ikannye?hee

tot tot kecik said...

sekamar rindu:

hee...best2..
sy suke sgt bile kuar ngan org tersayang..semua orang yg sy sayang..

:)

tot tot kecik said...

Darkbatman:

hehe darkbatman komen..best best..
thanx a lot..insyaAllah..


ikan..??nk buh nnt kt entri laen..

mier@merr said...

aaaa...jeles...

bila nak leh dating2 camni plak!

NICK IRFAN said...

eh! bf ke tu? hehe

tot tot kecik said...

mier@merr:

yeay..yeay..akhirnye wujud akk sy ni... :)
xmo jeles2 k..nnt kte dating due ye.. :p

tot tot kecik said...

nick irfan:

errr bkn bf
tp.......
lalalaalalalala :)