Tuesday, June 22, 2010

adakah anda HAPPY..??

assalamualaikum..okey kali ni tot nk laksanakan hutang award + tag..asenye tag pasal ni da lama, sbb bile tot blogwalking..da mpk mende ni..tp kali ni tot pulak diberi tanggungjawab tuk jwb tag ni..okey nk wt da ni..kite sambung kt bwh je la ye..jom jom..!!

orang yg bertanggunjawab serah tag ni:  afiqkun


Adakah anda happy sekarang..?
alhamdulillah begitulah hendaknya..

Kenapa anda happy..?
sebb sy happy la..happy pn kene ada sbb ke..?huhu..

Apakah benda yang boleh membuat anda happy..?
semua perkara yg menyenangkan hati sy..

Pernahkah anda menerima tag..?
yup2 pernah..ni pn dikire tag kn..??hik hik..

Nyatakan warna yang anda suka..
ermm biru..tp kenapa kebanyakan baju semua warna hitam..??haha..

Beritahu 9 orang yang anda mahu tag..
semua yg sudi dan sukarela nk jwb tag ni..

Tuliskan sesuatu tentang orang yag anda tag..
mereka hot..mereka baik..mereka cumel..mereka encem..
haha da bodek2 ni..apo laie..hihi..

Adakah anda happy dengan apa yang anda ada..?
alhamdulillah happy sgt2..  :D

okey sekian setkt ni..
undur diri dgn sopan..
tata..
wasalam..

7 comments:

tweety suwitt said...

cececeee..
cik tot happy..wewitt! XD

haha! suka biru? igtkn suka hitam..

maCy said...

sebab hepi tu pusing2 maCy bce.. haha

NICK IRFAN said...

wah! semoga happy2 selalu ye kak! hehe

mier@merr said...

ala... rs cm nak nak jawab...tp ada lg yang lum..maka tidak jadi lah...hehe

helena's said...

cikhel tak heppy :(

Syahrul Iman said...

saya pown tgh happy skrg sbb sekarang dah start cuti sem..jeles x?..jeles x?..lalala ^_^

Afzainizam said...

Bukan kacang sebarang kacang.
Kacang melilit si kayu jati.
Bukan datang sebarang datang.
Datang membawa hajat di hati.

Anak raja main congkak,
Main congkak punya pelan ,
Boleh saya tumpang bertanya,
salam dihulur tanda persahabatan,

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME—WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
~~۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞~
~۞~ Kembara~Mahkota~~Johor~۞~
~~۞ ~(KMJ) 2010~edisi~ ke12~۞~
~۞ ~~26 hingga ~28 Jun 2010~~۞~
~~۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
WELCOME-- WELCOME-- WELCOME
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

hope happy and smile always aje ye selalu