Sunday, April 10, 2011

birthday PRESENT..!!

Ibu menjerit menahan kesakitan,
Suami di sisi meneman si isteri,
Kesakitan lega melihat kelahiran,
Si anak comel berada di sisi..















Assalamualaikum semua..
tot datang lagi walaupun jarang update..
maaf agak sibuk sejak kebelakangan ni..














nak tahu apa tot buat..?
selain menjadi seorang pelajar yang tak berdedikasi..
tot juga berjinak2 dalam menguruskan rumahtangga..
eh bukan rumahtangga..!!
tapi melatih diri untuk membiasakan diri menjadi seorang anak yang mithali..










mana tahu, kelak bakal menjadi seorang isteri dan ibu mithali..??  hik hik  =p











cube tengok gambar2 kt bawah ni








fuy0oo..!!
comel kan..?
kalau nak tahu lebih lanjut, baca lah sendiri..
muahahahaha...!!!




















okeylah..
sebenarnya itu adalah apa yg tot buat sampai sibuk sangat2..
minggu ni je belom sempat rehat lagi
kalau rajin, datanglah ke blog ni pulak ye..
klik di sini =>> Tot's cR@fT



sekian wasalam..
datang lagi untuk hari-hari seterusnya..
insyaAllah..   :)

2 comments:

cikpepel said...

rajinnya adik akak neh.....tak lama da tu...haha

Qamarul said...

tade free gift ke? hahaaha