Friday, October 8, 2010

istiadat konvokesyen ke-73





Assalamualaikum
alhamdulillah akhirnya tarikh konvo telah ditetapkan
da boleh angan2 nak campak2 topi kat atas awan macam orang laen buat
hee  :D

kepada siapa yang telah tahu
atau sesiapa yang terlupa ke
atau kepada yang masih belom tahu
sebelum ni tot belajar kt UiTM Seri Iskandar, perak
masa diploma dulu amek kos sains komputer
sekarang sambung ijazah pulak

okey meh tengok gambar ni
nanti korunk tahu apa yang ingin disampaikan




haa..da faham apa yang ingin disampaikan oleh tot..??
jadi sekian ialah tarikh yang telah ditetapkan
tak sabarnye tunggu hari tu
da lama tot tunggu
baru sekarang dapat tarikh yang da confirm
ade sesiapa lagi yang konvo sama tempat dan sama waktu ngan tot..??
nanti kite jumpe ye..
tata..sekian wasalam..  :)

7 comments:

NICK IRFAN said...

wah! bestnye dah konvo dh?!

- F i D - said...

congratz~!!

mahira oya said...

tahniah dah nk konvo..

cik helena said...

kite dah konvo 2kali!tp sijil ngan dip jek.hehe

mekdonel said...

entry ini worth reading..

http://fdausamad.blogspot.com/2010/10/maher-zain-ni-sunni-ke-syiah.html

http://fdausamad.blogspot.com/2010/10/metafora-sarcacsm-sound-derek-dan.html

serius!

ChiLaBaey's Spot said...

Kunjungan kali pertama di blog awak... Hebat and nice looking blog....

*Jom join contest saya pulak... Hadiah menarik... :)

Bermula : 15-25 Oktober 2010

http://chilabaeys.blogspot.com/2010/10/perhatian-contest-chilabeays-spot-telah.html

NICK IRFAN said...

wah! best time campak topi tu... ehhe