Monday, July 12, 2010

..apabila hati kecil berkata-kata..

assalamualaikum..
di pagi yg sejuk ni..bukan bgun utk tgk final wc..tp nk selesaikan beberapa perkara berkaitan proses pembelajaran di peringkat bru ni..sambil2 menunggu server yg sgt mcm kura2..jd mahu berkarya di sini utk si dia..  :)





hadirmu kini dalam hidupku
bagaikan cahaya yg menerangi ruang kegelapan
begitu indah di pandangan
begitu ceria dan tenang dipandang
wajahmu di mana2
menghiasi senyumku kini
mengukir pandangan di mataku kini
alangkah bahagia hidupku
dengan adanya kamu

aku harap dengan kehadiranmu
bisa memberi segalanya yg punah dulu
biar mereka berkata2
namun aku ingin kamu tahu
apa yg telah aku perjelaskan
segalanya datang dari hati kecilku ini
tidak dibuat2
juga tidak dikarang2 utk tatapan umum
cuma apa yg ingin aku sampaikan
hanya dirimu di hatiku
aku..mucuk..
akan selalu berada di sampingmu
semoga berkekalan ke akhirnya




sayangku kerana Allah..
rinduku juga kerana Allah..
semoga dengan ini semuanya diberkati..
harapan penuh buatmu dariku..
wasalam..

17 comments:

humaira said...

ahhhhh
so sweet

tot tot kecik said...

humaira:

hehe thx humaira.. :)

yusuf mujahidin ™ said...

salam tot

sehat?
bz ye?

jg diri

=)

tot tot kecik said...

yusuf mujahidin:

wasalam yusuf...

alhamdulillah sihat..
erm yup2 bz di awl prmulaan pergkt ni..mcm2 kne wt..

okey..

mahira oya said...

sgt sweet ye kamu...
semoga happy selalu k..

tot tot kecik said...

mahira oya:

hehe xde la sweet mana..

okey terima kasih..amin..

Hamzah Ian said...

wah2..

tot tot kecik said...

hamzah lan:

pe wah2..??hehe..

sugar2 kapas strawberry said...

sipakah si dia??
jeng2

NICK IRFAN said...

akak tulis ke sajak ni? wah! mmg puitis... thniah! :)

Zikr the Jalanan Sepi Perantau said...

wah karya terhebat di abad ini...hihi

tot tot kecik said...

sugar2 strawberry:

hehe biarlah rahsia..
yg penting si dia da baca ni..
tu yg paling best.. :)

tot tot kecik said...

nick irfan:

yup2 akak yg tulis..idea muncul ttba..akk tulis jela..hehe..

terima kasih irfan.. :)

tot tot kecik said...

zikr the Jalanan Sepi Perantau:

alhamdulillah..terima kasih..

tp bg sy biasa2 je..huhu.. :)

maCy said...

cinta dan kasihku hanya untukNya :)

Mr.Z said...

wah2..cik tot dah pandai berkata-kata sekarang ni.. :)

server kura2?
processor ape ntah pakai. haha

Zool Blogger said...

first time ke sini.. wah menarik sekali sajak ni..

Zool