Wednesday, April 28, 2010

gerabak kaum hawa..

Assalamualaikum..
kte sebagai wanita..perlu dihormati dan perlu disegani..
iya itu memang kesahihan yang perlu lelaki2 di luar sana terima dengan redha nye..
sebab ramai wanita sekarang lebih berjaya berbanding lelaki..
ini fakta ye..jangan pertikaikannya..




hik hik hik..sbnrnye bkn nk celoteh bab wanita berkerjaya nih..
itu kan usaha dan kejayaan mereka..
bukan boleh dibanding-bandingkan..
sekiranya lelaki ingin berada selaras dengan mereka..
jadilah wanita..
oopss...bkn jd wanita..cume mencontohi kegigihan mereka sahaja..heee..
tgk ktk tu..itulah reaksi sy utk senyuman heee...
hik hik hik..










berbalik kpd cerita sebenar..ingin mengucapkan ribuan terima kasih kpd pihak KTMB kerana menyediakan gerabak khas utk kaum hawa..servis ini disediakan kpd mereka para wanita yg menggunakan perjalanan KTMB khas dari sentul <-> pelabuhan klang..



bermakna cik tot pn buleh gune.. \(^.^)/  wee~~



maksud cik tot di sini ye ank2..
kamu para kaum hawa xkira peringkat umur..
boleh menaiki komuter KTMB di gerabak bahagian tengah2..
untuk mengenalpasti gerabak istimewa anda..
pastikan wujudnya pelekat berwarna 'pink' melekat di tingkap dan pintu gerabak tu..
kalau takde..AWAS..!!
itu bukan untukmu wahai hawa sekalian..


okey sedikit kegirangan muncul di situ..
dengan wujudnya sistem sebegini..
kaum hawa sekalian tidak perlu berhimpit2 dengan kaum adam..
di mana kadang2 mereka cuba mengambil kesempatan terhadap anda..
jadi, untukmu kaum hawa..
selamat menaiki komuter yang disediakan pihak KTMB di laluan 
SENTUL - PELABUHAN KLANG ; PELABUHAN KLANG - SENTUL



tapi cik tot hairan jugak..
mcm mana kepada mereka yg menaiki secara berpasangan berlainan jantina..  (0.0)??
hehe..yg ni tya kpd dri sndri la..
sape suh p berpasangan..hik hik hik..


Sekian wasalam..
sedikit informasi berkaitan kaum hawa..

8 comments:

NICK IRFAN said...

sy sokong! pmpuan lebih pandai berbanding laki! hehe sbb tah la rasa otak pmpuan lebih cekap la.. ape2pun syabas kaum pmpuan!!! ha! ade plak khas utk pmpuan plak? huh! hehe

a little less conversation said...

adeh..xleh la pasni nk kenyit2 mata ngn awek slalu naik tren sama..haha

tot tot kecik said...

Nick Irfan :

Alhamdulillah..kepandaian dan kecekapan seseorang itu bergantung kpd orang yang sanggup memenatkan diri mereka untuk memerah otak mereka menjadikan diri mereka lebih hebat dari org lain..

pasal gerabak or koch ini memang betol..baru dilancarkan pd hari ini..sekurang2 nye pmpuan xperlu gusar dgn kegatalan lelaki2 ni..hik hik hik..

tot tot kecik said...

a little less conversation :

hehe...klu nk boleh je..amek position yg dekt ngan gerbk pmpuan..

hehe..cik tot ni ajr bukn2..hik hik..

sugar2 kapas strawberry said...

bgos tul la ktmb nie..
hihi..xpe2 slow2..jap g destinasi lain pon dia akn buat jgk la kot..
kdg2 rimas ngn laki yg suke usik2 nih.cm xde keje je kn??hihi

tot tot kecik said...

sugar2 kapas strawberry :

insyaAllah..kemungkinan ade di tmpt laen..

ni permulaan selepas dorunk wt survey peratusn prmpuan mggunakan di laluan ni paling byk..

ermm btol kata sugar2 tu..laki sekarg ni mcm2..dekt ckit je, mulalah..huhu..

Linglung said...

aku sokong jugak laaa.sebab mak aku pompuan! selamat hari ibu mak!

tot tot kecik said...

Linglung :

hoho btol2..

selamat hari ibu juge kpd mama sy..wee~