Tuesday, April 27, 2010

C I N T A

Assalamualaikum..
jom kite brhenti berehat menatapi apa itu cinta..


Cinta meniti awan
Lapang membiru diseri pelangi
Matahari mula mengukir senyuman
Bulan bahagia menerangi kegelapan

Betol ke cinta itu seindah ini..?

sebelum itu, promosi cerite adamaya..mari tonton bersama..TV3..6.30 - 7.30 ptg..weekdays..


Cinta mula mengubah haluan
Dari Lurus menjadi bengkok
Dari indah menjadi seriau
huhuhu
Menjerat hati para pencinta

DALAM KES INI, PENCINTA ALAM BERSALAH TAK..  (0.0)?


Akhirnya siapa yang merana..??

pencinta..??       




atau




Dicinta..??

En. Yusuf Mujahidin..hehe jgn jeles gambar ni lagi comei..wee~~






Okey..itu sahaja setakat ini..
Keputusannya di tangan anda yang bercinta atau dicinta..
Buatlah keputusan..tepuk dada tanya selera..


Wasalam..

12 comments:

maCy said...

wahhh.. tajuk pn da hot..hihi

tot tot kecik said...

maCy :

hehe..
mencari tajuk yg berpadanan dan bersesuaian dengan apa yg ingin disampaikn....

padat dan ringkas..

muncul lah.. C I N T A

yusuf mujahidin ™ said...

T_T

patut letk gmba sy kt ats tu...kehkehkeh~

oh lisa :p

tot tot kecik said...

yusuf mujahidin :

hik hik hik..
gmbr kamu..??

adeyh kne tya pemint blog sy dlu..
oopss ade ke..??ngeh3...

mumu said...

la ingat ada pepatah atau pantang larang ke. amcam ada sambungan je entri ni.

Darkbatman said...

aaaaaa...lisa surihani.. juling jab mate.hehe

tot tot kecik said...

mumu :

eh ade org ikut upenye..
hik hik teruja sat..

sebenarnye kt sini sy hya ingin myatakan cinta itu xsmstinye indah dan xsmstinye perit..

insyaAllah..jika idea dtg lagi, tdk slh utk menyambug entri ini..terima ksh..nantikan shj mase itu..

tot tot kecik said...

Darkbatman :

yeaah..!!
akhirnye darbatman drop kn die nye komen kt sini..

hik hik terkedu seketika..

sugar2 kapas strawberry said...

kdg2 cinta tu mcm cupcake..
dilihat sdp..kdg2 mkn xsdp pon..huhu

tot tot kecik said...

sugar2 kapas strawberry :

itulah yang dinamakan cinta..

siapa boleh menjangkakan kebahagiaan sepanjang masa dengan berbekalkan cinta..?

namun itulah dugaan peneman hidup di dunia yg sementara ini..

NichKhun said...

tak penah tengok citer ney.. hehehe
best kah? wuhuhu

tot tot kecik said...

NichKhun :

xpernah tgk..??

huhu rugi2..crite ni best..

kisah percintaan tiga segi..

pd ssapa yg slalu cinta bertiga tu, tgkla cte ni..bru fhm perasaan cinta tiga segi ni cane..

eh, ada ssapa yg trkena x..?hik hik..gurau2 ceriakn suasana..