Monday, September 6, 2010

camat ari aye..!!! :)

Assalamualaikum..
pertama sekali..cik tot nk mntk maaf bbyk sbb xdpt post semalam..xdapat online..huhu  :(

ermm sekarang ni kte da nk dekat raya kn..?ag berapa hari je..waah bestnye..!!  :D kepada semua umat Islam..masa ni lah kite dapat membeli sakan..xcukup beli persiapan baju kasut raya semua..ngan makan2 pn serba lengkap..kuih tunjuk2 je...hehe tau kn..?

tot baru je balik dari berbuke puasa bersama keluarga tersayang dan mengUSHA2 kasut abah..huhu penat jugak cari kasut lelaki nih..klu xberkenan..haih jawabnye tiga empat kedai pn xpuas hati..sama je mcm perempuan ek..?hehe..tp pape pn, tot tetap gembira sebab bukan selalu macam ni..

Alhamdulillah semua baju, kasut, tudung..ermm pe ag ek..?rasanye semua da ada kot..tot puas hati je klu xde semua tu sbb baju tot pergi kelas hari2 pn masih boleh dipakai..cume kasut je da rabak..sbb tot jln ganas sgt..keh keh...   :D

nk amek kesempatan ni..mana tau xsempat sebelum Syawal menjelma tiba sbb semua sibuk beraya..jadi tot nk susun sepuluh jari tot mohon ampun atas salah dan silap tot selama tot berblog dalam dunia blog ni..mana tau ada ssapa yg terasa hati ke..atau xsuke ngan perangai tot ke..ermm xkisah la pape pn..tot nk mintak maaf bebanyak dr hujung jari tot ni,..semoga bulan ramadhan kalian diberkati dan semoga syawal yg bakal menjelma disambut dengan penuh kerahmatan..


Selamat Hari Raya Aidilfitri
&
Maaf Zahir Batin

7 comments:

tweety suwitt said...

selamat hari raya cik tot.. :)

maaf salah silap..terkasar bahasa..

mier@merr said...

selamat hari raya tot!!

eMiNz said...

selamat hari raya!

maaf zahir sahaja.. ahaks. XD

a little less conversation said...

selamat menyambut hari raya

maCy said...

raya tot~

fndrocka said...

salam aidilfitri yer tot...

NICK IRFAN said...

selamat hari raya kak tot eh! mcm pelik je bunyi boleh thu x nama akak ape ek?